De nieuwe aanmeldronde start in oktober 2017. Stuur mij een herinnering

Over ons

Betaalbare oog- en hoorzorg voor iedereen. Dat is waar Specsavers voor staat. Maar onze waarden gaan verder dan onze core business. We vinden het ook belangrijk om onderdeel te zijn van de lokale buurt en te weten wat er gaande is. De Specsavers-winkelteams zijn erg betrokken bij de lokale gemeenschap en die betrokkenheid zetten we graag om in actie. Daarom is in 2010 Stichting Specsavers Steunt in het leven geroepen.

Steun een doel met uw nieuwe bril of hoortoestel
Dankzij onze Stichting kunnen we lokale liefdadigheidsinstellingen, goede doelen en verenigingen, zoals een kinderboerderij, jeugdvereniging, bejaardentehuis of dierenambulance, financieel ondersteunen. Zo geeft Specsavers iets terug aan de lokale gemeenschap. Een waardevolle bijdrage. Onze stichting heeft zelf geen winstoogmerk.

Omdat alle winkels van Specsavers een steentje bij willen dragen aan de lokale gemeenschap, geven ze per klant die een bril of hoortoestel koopt een vast bedrag aan de Stichting. Dit bedrag schenken we onder andere aan lokale doelen die de samenleving ten goede komen. Ieder jaar (aan het einde van de spaarronde) maken alle Specsavers-winkels de betreffende goede doelen in de buurt blij met een donatie.

Knuffelwijde D023      Sportclub Only Friends F122

Welk doel heeft uw voorkeur?
Wij willen onze klanten graag betrekken bij de gekozen doelen per winkel. Dit gaat als volgt: bij aankoop van een bril of hoortoestel krijgt u een muntje. Dit muntje kunt u doneren in een van de twee spaarboxen die op de toonbank staan. Hiermee steunt u één van de twee doelen, het lokale of het landelijke doel. Het muntje vertegenwoordigt een deel van de waarde van uw aankoop.